Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Idag, 18:05 0 kommentarer
Herrmatchen och första etappen av Femkvällars arrangerades i veckan i Mellby av Lidköpings VSK och bjöd på en lyckad orienteringskväll.
Deltagarna uppskattade de roliga och kluriga banorna, den fina skogen och den härliga stämningen – även om värmen gjorde det extra tufft. En välförtjänt glass efter målgång satt därför perfekt.
Stort grattis till Lidköpings VSK:s herrlag som tog hem segern, tätt följda av Istrum SK!
Arrangörerna, Lidköping VSK:s tjejer, sammanfattade kvällen med att det var roligt att tillsammans genomföra ett lyckat arrangemang där allt flöt på bra och deltagarna var nöjda. Tack till alla som gjorde kvällen möjlig!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer